Jeżeli nie widzisz wszystkich komponentów tej strony otwórz ją w przeglądarce Mozilla Firefox. (pobierz)
KUBA PASJONAT - absolwent SP 3 w Nysie
Jakub J.J. Woźniak – autor trzech książek na temat komunikacji marketingowej, specjalista od języka perswazji. Doradza firmom z całej Polski, jak skutecznie komunikować się z rynkiem.
Zaczynał od gazetki "Szkolne co nieco" w naszej szkole, którą rozwijał wraz z innymi uczniami pod czujnym okiem polonistki pani Wioletty Zatylnej.
Dziś ma na koncie nie tylko książki, ale także współpracę przy tworzeniu scenariuszy dla spotów telewizyjnych oraz radiowych, jak również publikacje w czasopismach ogólnopolskich.
Oto jak Kuba z właściwą sobie skromnością i sporą dozą autoironii scharakteryzował „siebie samego dla potomności”…
„Antek widział już majaczące w oddali zarysy swojskich chałup, gdy nagle potknął się i wpadł w 400-metrową przepaść. Koniec.” – tymi oto słowami mały Kuba zakończył swoje wypracowanie w piątej klasie podstawówki. Gdyby wtedy dostał jedynkę, być może dziś nie zajmowałby się pisaniem i wpływaniem na ludzi…
To rozbudziło w nim pasję i zachęciło go do dalszych eksperymentów ze słowami.
„Byle do piątku” – to był tytuł szkolnej gazetki, którą założył i której redaktorem naczelnym uroczyście się mianował.
Już po pierwszym wykładzie na temat systemu binarnego na studiach na egzotycznym kierunku informatyka w medycynie odkrył, że matematyka jednak nie będzie jego muzą. I choć skończył studia z wyróżnieniem, otrzymał stopień 5.0 i dumny tytuł inżyniera, to postanowił jednak odłożyć na bok obiecującą karierę informatyka i wyruszyć w całkiem innym kierunku.
Zaczął pisać teksty reklamowe.
Rozwijał jednocześnie NLP Magazine – prawdopodobnie pierwszy w Polsce e-zin na temat rozwoju osobistego. Współpracując z agencjami i autorami z całego kraju, zdobył wiedzę dziennikarską i marketingową większą, niż mogłyby mu to zapewnić studia na najlepszych uniwersytetach.
Pierwsza książka Jakuba: „Sztuka pisania perswazyjnych tekstów” – napisana wraz z Piotrem R. Michalakiem okazała się wielkim sukcesem i przez wiele tygodni okupowała listy bestsellerów.
Jego książki są używane jako podręczniki przez wykładowców. Jest cytowany w innych publikacjach, a jego książki są czytane przez milionerów z listy Forbsa 100 najbogatszych Polaków.
W końcu Jakub zaczął wypływać na szersze wody – odkrywając magnetyczną magię nowoczesnego marketingu i brandingu. I to, że potrafi prowadzić szkolenia z tego zakresu, które podobają się ludziom.
Marketing internetowy, neuromarketing, marketing szeptany, wirusowy, perswazyjny, partyzancki i w ogóle wszystko, co miało w nazwie „marketing” stawało się dla niego intelektualnym fetyszem.
Poznając zasady rządzące wpływem obrazów, słów i dźwięków na ludzki umysł – pielęgnował w sobie ten wielobarwny, spontaniczny pierwiastek kreatywności. Czując podświadomie, że marketing nie jest i nigdy nie będzie inżynierią. Lecz sztuką. I dlatego wymaga pomysłowości.
Elementu swawolnego i rewolucyjnego.
Antek musiał więc runąć do 400-metrowej przepaści – by powstał Kuba. Kuba copywriter. Kuba marketingowiec. Kuba autor książek. Kuba Pasjonat.
--------------------------------------------------------------------------------
Nowe zasady dotyczące cookies. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.