Jeżeli nie widzisz wszystkich komponentów tej strony otwórz ją w przeglądarce Mozilla Firefox. (pobierz)
Trzecie Zadanie Konkursowe – Rywalizacja na multimedia
Przygotuj pracę na jeden z poniższych tematów i przekaż ją nauczycielowi zajęć komputerowych pani Agnieszce Kret (sala 224). Pamiętaj, że praca powinna być przygotowana w formie nagrania wideo lub nagrania dźwiękowego.
Przygotuj pracę na jeden z poniższych tematów:
1. Wyobraź sobie, że masz młodszego brata lub siostrę i mama powierzyła Ci zadanie nauczenia go/ją podstawowych zasad bezpiecznego korzystania z internetu. Postanowiłeś/́ -aś zrobić mini poradnik, składający się z rysunków, obrazków lub zdjęć w ciekawy sposób pokazujących zasady bezpiecznego korzystania z internetu. Poradnik powinien zawierać co najmniej 4 zasady bezpieczeństwa, których nauczyłeś się podczas zajęć. Pokaż swój poradnik na krótkim wideo, trwającym nie dłużej niż 2 minuty. Pamiętaj, aby filmować tylko poradnik, nie siebie.
2. Wyobraź sobie, że jesteś znanym specjalistą w dziedzinie bezpiecznego korzystania z internetu i zaproszono Cię na wywiad do radia. Nagraj krótką audycję lub wywiad, podczas którego radzisz swoim rówieśnikom, co powinni robić, żeby być bezpiecznymi w sieci. Jeśli zdecydujesz się na wywiad, poproś rodzica lub nauczyciela o zadawanie pytań, na które mógłbyś udzielać odpowiedzi. Nagranie nie może być dłuższe niż 2 minuty.
3. Wyobraź sobie, że zostałeś/aś zaproszony do wzięcia udziału w konkursie muzycznym „Rapowanie – Rymowanie”. Wyzwanie polega na tym, aby w rymowanej formie wymienić lub zaśpiewać zasady bezpiecznego korzystania z internetu, które poznałeś podczas zajęć z nauczycielem. Nagraj krótkie nagranie dźwiękowe z Twoją odpowiedzią na wyzwanie.Nagranie nie może być dłuższe niż 2 minuty.
Oto wybór zasad, z których możesz skorzystać przygotowując pracę. Możesz zaprezentować również inne, zaproponowane przez Ciebie, zasady bezpieczeństwa online.
Zasady:
a) Chronię swoje dane w sieci.
b) Nie ufam osobom poznanym w internecie.
c) Dbam o wizerunek w online.
d) Nie hejtuję, szanuję innych internautów.
e) Kontroluję czas spędzony w internecie.
f) Korzystam z gier i aplikacji uzgodnionych z rodzicami.
g) Nie odbieram wiadomości z nieznanego źródła.
h) Mówię rodzicom i nauczycielom, jeśli coś w internecie jest nie tak.
W każdym zadaniu konkursowym nagradzamy 10 najlepszych prac wśród uczniów klas I-III oraz 10 najlepszych prac uczniów klas IV-VI . Czekają na Ciebie atrakcyjne nagrody –tablety i gadżety elektroniczne za miejsca na podium oraz nagrody wyróżnienia za miejsca 4-10.
Na prace czekamy do 1 lutego 2017r.
Prace można przynosić do szkolnego koordynatora projektu p. Agnieszki Kret, sala 224.
--------------------------------------------------------------------------------
Nowe zasady dotyczące cookies. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.