Jeżeli nie widzisz wszystkich komponentów tej strony otwórz ją w przeglądarce Mozilla Firefox. (pobierz)
Konkurs wpłat na fundusz Rady Rodziców
1. Konkurs skierowany jest do wszystkich Uczniów Szkoły, ich Rodziców i Opiekunów. Do konkursu przystępują poszczególne klasy 0-8 wpłacając pieniądze.
2. Celem konkursu jest zachęcenie Rodziców i Uczniów do przekazywania dobrowolnych wpłat na fundusz Rady Rodziców.
3. Konkurs polega na zebraniu w poszczególnych klasach środków pieniężnych i przekazanie ich na fundusz Rady Rodziców. Wyliczeniu będzie podlegać kwota zebranych środków na jednego ucznia w danej klasie (suma wpłat/liczbę uczniów w klasie) oraz ilość wpłat w stosunku do liczby uczniów.
4. Z wpłat na rzecz Rady Rodziców są zwolnieni uczniowie, którzy przebywają w ośrodkach pozbawionych opieki rodzicielskiej.
5. Nagrodą w konkursie są środki pieniężne, które klasa może przeznaczyć na cele klasowe,
np. dofinansowanie wycieczki, wyjazd do kina lub teatru, itp.
6. Nagrodę otrzyma każda klasa, która zbierze najwięcej środków w przeliczeniu na jednego ucznia.
7. Konkurs trwa od 15 października 2018 do 31 grudnia 2018 r. Wpłaty dokonane przed tym terminem nie będą brały udziału w konkursie.
8. Wpłaty należy uiszczać na konto bankowe nr 24 1020 3714 0000 4302 0337 0301 W tytule przelewu należy podać: Klasę/liczbę dzieci w klasie/ liczbę dzieci, które ma rodzeństwo w szkole/ liczbę dzieci z ośrodków opiekuńczych, np. IVA/24/4/0.
9. Wysokość przyznanej nagrody ustalana jest przez Radę Rodziców w zależności od dostępnych środków finansowych w danym roku szkolnym.
10. Po wydatkowaniu wygranej klasa zobowiązana jest do rozliczenia się z wydatków. Rozliczenie może opierać się o paragony lub faktury VAT.
Przewodnicząca RR