Jeżeli nie widzisz wszystkich komponentów tej strony otwórz ją w przeglądarce Mozilla Firefox. (pobierz)
Zarządzenie Dyrektora Szkoły w w sprawie ustalenia dodatkowych dni wolnych od zajęć dydaktyczno - wychowawczych w roku szkolnym 2019/2020
Na podstawie § 5 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017r. w sprawie organizacji roku szkolnego ustalam dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno - wychowawczych w następujących terminach:
1. 31 października 2019r.
2. 2 stycznia 2020r.
3. 3 stycznia 2020r.
4. 21 kwietnia 2020r. (dla uczniów klas I-VII)
5. 22 kwietnia 2020r. (dla uczniów klas I-VII)
6. 23 kwietnia 2020r. (dla uczniów klas I-VII)
7. 12 czerwca 2020r.
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 3 w Nysie
Maria Wiercigroch
Uroczyste Rozpoczęcie Roku Szkolnego 2019/2020Wakacje już dobiegły końca, zabrzmiał pierwszy dzwonek. Uczniowie wypoczęci, opaleni, z uśmiechami na twarzach i pełni zapału do pracy wrócili do szkoły. Dzisiaj uroczyście powitaliśmy NOWY ROK SZKOLNY, a tym samym rozpoczęliśmy nowy rozdział w historii naszej szkoły. Pani Dyrektor Maria Wiercigroch bardzo serdecznie powitała wszystkich uczniów, rodziców oraz pracowników szkoły.Ze szczególną życzliwością zwróciła się do uczniów rozpoczynających naukę w naszej szkole, życząc im, aby jak najszybciej poczuli się tutaj jak u siebie. Wszystkim natomiast życzyła wytrwałości i sukcesów w nadchodzącym nowym roku szkolnym.
ROZPOCZĘCIE ROKU SZKOLNEGO 2019/2020Zapraszamy wszystkich uczniów i ich rodziców naUROCZYSTOŚĆ ROZPOCZĘCIA ROKU SZKOLNEGO 2019/2020, które odbędzie się 2 września 2019r. na sali gimnastycznej w dwóch grupach wiekowych:o godz. 8.00 - klasy IV - VIIIo godz. 10.00 - klasy I - IIIHARMONOGRAM DOWOZÓW NA ROZPOCZĘCIE ROKU SZKOLNEGOdowóz:
ROK SZKOLNY 2019/2020
UCZNIOWIE, KTÓRZY OSIĄGNĘLI WYSOKIE WYNIKI W NAUCE W ROKU SZKOLNYM 2018/2019 W KLASACH IV-VIII
INFORMACJA!Uroczyste zakończenie roku szkolnego odbędzie się w środę19 czerwca 2019r.:- o godz. 8.00 dla klas I - III- o godz. 9.30 dla klas IV - VI- o godz. 11.00 dla klas VII - VIII.Przypominamy, że w dniu zakończenia roku szkolnego obowiązuje strój galowy.Orły Edukacji - kolejne wyróżnienie dla naszej szkoły!Orły Edukacji to plebiscyt, który ma na celu dotarcie do jak najszerszego grona przedsiębiorców celem wyłonienia tych spełniających najwyższe standardy w danej dziedzinie gospodarczej. Program został stworzony, aby spośród istniejących na rynku placówek wyróżnić te najlepsze. Liderów branży, którzy wyznaczają kierunek, stawiają na rozwój i podnoszenie swoich kwalifikacji, dzięki czemu mogą sprostać wymaganiom swoich Uczniów.
Jest nam bardzo miło, że nasza szkoła otrzymała 1 miejsca w lokalizacji: miasto Nysa.
WYNIKI MIĘDZYNARODOWEGO KONKURSU - KANGUR MATEMATYCZNYInicjatorem Międzynarodowego Konkursu „Kangur Matematyczny” jest stowarzyszenie „Kangourou Sans Fronti`eres” z siedzibą w Paryżu. Zasady Konkursu reguluje dokument Internal Regulations stowarzyszenia „Kangourou Sans Fronti`eres”. Konkurs przeprowadzany jest jeden raz w roku jednocześnie we wszystkich uczestniczących w nim krajach na zasadach określonych w tym dokumencie. W Polsce głównym organizatorem Konkursu jest Towarzystwo Upowszechniania Wiedzy i Nauk Matematycznych w Toruniu. Celem Konkursu jest propagowanie kultury matematycznej w jak najszerszych kręgach uczniów szkół wszystkich typów.W tym roku po raz kolejny nasi uczniowie zmagali się z trudnymi zadaniami z zakresu matematyki. Jednemu z uczniów klasy VI b, MATEUSZOWI GALIŃSKIEMU udało się uzyskać tytuł finalisty, a pozostałym uczniom wyróżnienie: MICHAŁ GALIŃSKI – KL. VIII a, JAKUB KRET – KL. VIII b, URSZULA KOCIERZ – KL. VI a, KAMIL KRAWCZYK – KL. VI b, KRZYSZTOF WIERZCHOWIEC – KL. IV c, KAROLINA SATORA – KL. IV c, ARTUR OWCZAREK – KL. IV c, KRZYSZTOF NOSAL – KL. III b, PHILLIP NOWAK – KL. III b oraz ADAM SŁOBODZIAN – KL. II b.To świetny wynik! Gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów z odkrywaniu matematyki!
Akcja „Jak nie czytam, jak czytam”„Jak nie czytam, jak czytam” to najpopularniejsza w Polsce akcja czytelnicza. Powstała, by złamać stereotyp nieczytającej młodzieży i zamanifestować, że uczniowie czytają wręcz więcej niż dorośli.
|